صفحه اصلی » اخبار و مقالات » انواع روغن موتور

قیمت روغن سیم بکسل آسانسور

قیمت روغن سیم بکسل آسانسور بستگی نوع و کیفیت آن دارد. روغن های مختلفی در بازار موجود است که هر کدام دارای قیمت های متفاوتی هستند. سیم بکسل ها برای این که کارایی بهتری داشته باشند نیاز به روغنکاری و روان کاری دارند. با این کار عمر سیم بکسل افزایش یافته و می توان تا مدت ها از آن استفاده نمود. بهتر است سرویس و نگهداری آسانسور از جمله روغنکاری سیم بکسل ها را به شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسور سپرد.

برای افزایش طول عمر و همچنین کاهش اصحکاک مالشی سیم بکسلها از روغن سیم بکسل یا همان لوبریکانت سیم بکسل استفاده میشود. این روغن یک روان کننده محسوب میشود که باعث حرکت آسانتر و روانتر سیم بکسل روی درام میشود و به افزایش طول عمر سیم بکسل و کاهش خوردگی آنها کمک میکند.روغن سیم بکسل معمولاً با ویسکوزیته پایینی ساخته میشود تا بتوان به وسیله قلمو یا اسپری سیم بکسلها را به آن آغشته کرد. 

شیم اویل مرکز فروش روغن سیم بکسل آسانسور با ارائه بهترین قیمت روغن سیم بکسل آسانسور در خدمت شماست. جهت خرید روغن سیم بکسل آسانسور با ما تماس بگیرید.

بهترین قیمت روغن سیم بکسل آسانسور :

سیم بکسل ها نیز همانند دیگر قطعات آسانسور نیاز به روانکاری دارند. برای همین از روغن های مختلفی در جهت مراقبت و نگهداری از آنها استفاده می شود. در انتخاب روغن سیم بکسل آسانسور مناسب باید دقت بالایی داشت. چرا که ساختار سیم بکسل با برخی از روغن ها سازگار نیست. برای مثال نباید از گریس و یا روغن هیدرولیک در جهت روانکاری سیم بکسل ها استفاده نمود. زیرا به لحاظ ترکیب مواد و ویسکوزیته متناسب با آلیاژ بکار رفته در سیم بکسل نیستند. در برخی موارد دیده می شود که بعضی از افراد سیم بکسل ها را آغشته به این روغن ها نمودند. باید دانست که این کار صحیح نبوده و حتما باید روغنی انتخاب شود که با سیم بکسل مربوطه سازگار باشد. این روغن ها علاوه بر اینکه به طول عمر سیم بکسل ها چیزی اضافه نمی کنند، با تأثیرات منفی آنها را خراب تر خواهند کرد.ما در مقاله ای جداگانه نحوه روغن کاری سیم بکسل آسانسور را شرح داده ایم. بنابراین در خرید روغن سیم بکسل آسانسور دقت داشته و از قیمت روغن سیم بکسل آسانسور آگاه شوید. 

انواع روغن مخصوص آسانسور :

روغن های مورد استفاده در آسانسور به دو دسته تقسیم می شوند:

روغن های معدنی: ( مینرال ،  mineral) 

روغن های مصنوعی : (سنتتیک ، synthetic)

کیفیت و عمر روغن های سنتتیک بسیار بیشتر از روغن های مینرال در آسانسور می باشد

دقت کنید که روغن های سنتتیک و مینرال نباید به هیچ وجه با هم مخلوط شوند

فروش روغن آسانسور | قیمت روغن برای موتور ریل سیم بکسل آسانسور

بهتر است در انتخاب روغن سیم بکسل آسانسور دقت نموده و روغنکاری را به افراد باتجربه سپرد.  با مراجعه به محصولات شیم اویل از قیمت روغن سیم بکسل آسانسور مطلع خواهید شد.

قیمت روغن سیم بکسل آسانسور مناسب را با شیم اویل تجربه نمایید.

منتشر شده در تاریخ : 05 آبان 1399